31 juli, 2012

Garnier: de nieuwe BB Cream Miracle Skin Perfector

Goh, ik kom er zojuist achter dat ik dit artikel allang had geschreven, nog geen foto's bij gemaakt en niet 'gepubliceerd' (hij staat dan nog niet op de site, maar achter de schermen). Wel zonde want ik had jullie deze post niet willen onthouden, dus daarom heb ik vandaag gauw foto's gemaakt en kan 'ie online! Wat een domper van me, hihi. Lees verder voor mijn review over de Garnier BB cream!



Met deze BB cream hoef ik geen foundation&dagcrème&SPF te smeren, het zit er allemaal in. Dat is echt top, ook de verpakking is mooi, lang & dun, het ziet er wel 'elegant' uit. Hiernaast is het ook hartstikke makkelijk om mee te nemen onderweg aangezien zo'n dunne tube ergens makkelijker bij past, dan zo'n brede "dikke". 


De tube ziet er luxueus uit, en is handig!

De beloften van Garnier zijn:
Direct perfecte huid effect ALL-IN-ONE 
  • Anti glans non stop
  • Vervaagt poriën en imperfecties
  • Egaliseert de teint
  • Hydrateert
  • UV bescherming SPF20
Een 'miraculeuze' crème!
Er zitten 'minerale pigmenten' in en ultra-absorberend Perliet. De minerale pigmenten zullen verbeterend zijn voor je huid. Het Perliet zal een werkstof zijn die het vet dat op je huid ligt absorbeert. 
Ik heb de 'getinte huid' versie, dit leek me toch net iets beter dan 'lichte huid', aangezien ik er meer tussenin zit, toch is de kleur goed voor me, yes!


Zonder flits; een goede dekking 'perfecte huid'
Met flits; de kleur is iets te licht nu ik gebruind ben door de zon.




































De substantie is heel dun, in tegenstelling tot de Garnier BB cream voor de droge huid; deze is voor de gemengde tot vette huid. Dit zorgt ervoor dat je het product makkelijk uit kan smeren. Je kan het aanbrengen met je vingers maar ook met een kwast (dit vind ik zelf het makkelijkst). 
De BB cream is olievrij, zodat je huid niet vettiger zal worden.


Ik vind deze BB cream super fijn, al heb ik nog geen echte / andere BB creams geprobeerd. Het product dekt & voedt, voelt fijn aan en ik glans niet; super dus!
Deze BB cream is te koop in de meeste drogisterijen, voor €10, en was bij het Kruidvat voor €8. Dat is een lage prijs voor een fijne BB cream, dus als je op zoek bent naar een fijne BB cream; probeer deze eens!


Heb jij deze al in je stash, of sla je deze hype over?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke