07 juli, 2012

Wat een lurkers!

Hihi, gekke titel hè? Laat ik mezelf even verklaren: 'lurkers' zijn mensen die online meelezen, maar zelfs niets 'bijdragen', zoals reacties achterlaten.

Ik vind het heel interessant en super leuk om te zien hoe vaak mijn beginnend blog bezocht wordt, maar de reacties blijven heel erg achter.
Dit is geen oproep naar reacties, maar als je het leuk vindt om te laten horen wat je van mijn posts vindt wil ik het heel graag weten. Als ik lees wat mijn bezoekers leuk of interessant vinden kan ik hier wat mee doen, op dit moment ga ik op maar op mijn gevoel af.

Eerst liet ik zelf op andere blogs geen reactie achter omdat ik dacht 'het is toch niet zo boeiend wat ik zeg', maar op een gegeven moment is de knop omgeschakeld en begreep ik dat het fijn is om een reactie te krijgen op je post, een advies of compliment; het helpt!

Lees wat rond op m'n blog en laat horen wat je ervan vindt, jouw mening is belangrijk voor mij
<3 Liefs,
WingedBeauty!

2 opmerkingen:

  1. Misschien komt het door die codes die je in moet voeren om je bericht te plaatsen, en dat de reacties goedgekeurd moeten worden?

    Persoonlijk vind ik de letters van die plaatjes vrij slecht te lezen (heb 'm al een aantal keer fout gehad), en als je reactie dan ook nog eerst goedgekeurd moet worden denk ik voor de volgende keer al gauw 'laat maar, geen zin in'..

    Maar misschien ben ik ook wel gewoon laks :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nogmaals bedankt! Hihi ik zal eens kijken of ik die codes uit kan zetten -zelf zie ik dit niet aangezien t mijn blog is-
      Liefs!

      Verwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke