05 juli, 2012

My skin; intensively caring cream



Het was tijd voor een voedende crème voor mij, maar niet een waar ik puistjes van krijg. En My Skin van Essence lijkt me daarop wel gefocust, aangezien deze lijn vooral door jonge meiden gekocht wordt, meiden met puistjes, acné, meeëters. 

Ik heb een fijne gel voor overdag, maar 's avonds wil ik ook mijn 'vermoeide' huid voeden! Ik wilde niet meteen veel geld neerleggen voor een crème, deze crème is ook voor de meeste meiden betaalbaar.
De verpakking ziet er mooi uit, hip & fleurig. Niet te chique, en ook niet kinderachtig of cheap. Hij is redelijk klein, maar dat is handig om mee te nemen! Op de verpakking staat:
Even klikken om te lezen ;p
De crème heeft een mooie perzikachtige kleur, veel leuker dan zo'n witte crème. De geur is niet speciaal, maar wel lekker. De substantie is niet dik, makkelijk uit te smeren. Hierdoor hoef je ook niet veel te gebruiken om je gezicht in te smeren.
De kleur verraste me bij het openen
Ik heb de crème na het douchen (dus reinigen) aangebracht, het is een fijne crème die niet vettig aanvoelt. Dat vind ik heel fijn aangezien ik met warm weer me niet nog viezer hoef te voelen. Tegelijk heb ik wel het gevoel dat er een zacht laagje op mijn gezicht zit, het voelt wel 'mat'. Het is dus ook goed te gebruiken als dagcrème, niet glanzend. 

Deze crème kost €1,99 en zit in een potje van 50 ml. Verkrijgbaar in vrijwel elke kruidvat, aangezien het eigen merk is. 

Ik zal deze crème nog wat dagen gebruiken om te zien hoe mijn huid erop reageert, en dat laten weten aan jullie!

Welke nachtcrème gebruik jij het liefst, of gebruik je gewoon je dagcrème 2 x per dag?
Wel jammer dat het etiket zo slordig erop zit, dat kan beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke