06 juli, 2012

Zomerse tenen!

Ja in de zomer zijn er zoveel dingen waar we blij van worden, zoals: gelakte teennagels! Ik word altijd zo blij van meiden die hun tenen in allerlei kleuren gelakt hebben. Ik lak ze niet zo vaak omdat nagellak op je tenen vaak lang blijft zitten: het slijt er niet gauw af. 

Maar als ik er een andere kleur op doe, dan ga ik los, hihi. Nouja, niet altijd natuurlijk, maar meestal doe ik er een fel, opvallend kleurtje op. Soms iets neutraals, voor een speciale gelegenheid.
Voor jullie, heb ik even mijn zomerstash op de foto gezet, misschien zie je hier wel een kleur die je ook wil kopen om je tenen er 's zomers uit te laten zien deze vakantie.




Als je een swatch wil zien, vraag het ff! Ik lak wel liever mijn vingernagels; ziet er een stuk mooier uit dan die gekke tenen, haha.

Wat voor kleuren draag jij het liefst op je tenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke