13 juli, 2012

NOTD: OPI & Crackle

Goh, ik had weer trek in iets geks hoor mensen! Nou dat is er wel gelukt met mijn OPI 'Lunch at the Delhi' en een turquoise lakje van de Big Bazaar.



Eerst wil ik het even over de OPI lakjes hebben, ze zijn echt geweldig! Het is wel een wat duurder (zo'n €14) merk, met alleen hand & nagelverzorging, ze verkopen geen make up. Maar ik vind OPI echt fijn lakken, met het brede kwastje hoef je maar 1 keer over je nagels, en de dekking is ook super!
Ik heb bij deze NOTD maar 1 laagje aangebracht, aangezien er ook nog crackle overheen moest, maar dit staat gewoon goed, hij schijnt niet door. Het is een mooie perzik-koraal kleurige nagellak: 'Lunch at the Delhi'.
OPI is echt mijn favoriete merk op het gebied van nagellak, alleen vind ik ze wel duur om zomaar te kopen, aangezien ik al een mand vol met nagellak heb.

De cracking nail polish van Saffron is echt een leuke kleur: turquoise! Die zie je niet vaak, en daarom had ik hem meegenomen. De kleur is mat als je hem op je nagels doet, maar dit wordt snel 'beïnvloed' door vettige dingen en dan wordt hij donkerder, wat ik niet mooi vind.. Daarom doe ik er sowieso een topcoat overheen.  Deze lakjes worden verkocht bij de Big Bazaar, voor zo'n €2,50 - €3, en er zijn veel verschillende kleuren, zwart, wit, rood, paars en nog meer!

Mijn creatie:


Stiekem is crackle lak niet mijn beste vriendin, ik vind het al snel niet netjes en daarom moet ik echt in de 'mood' zijn wil ik deze opdoen. Ik vind het al gauw slordig, dus draag het niet snel, alleen soms, als ik er écht zin in heb!
Ook is het mooi om opvallende crackle kleuren te dragen over nude kleuren, of metallic grijs-bruin-beige-gouden (natuur) tinten, dan is het veel 'stijlvoller' dan dit.

Ik vind dit leuk voor een dagje, maar dit zie je mij echt niet de hele week dragen, dan erger ik me er blauw en koraal aan!
Dus, wat vind jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke