11 juli, 2012

Update My skin: Intensively Caring Cream



Ik had jullie beloofd nog wat te laten horen over de crème die ik laatst heb gekocht om te gebruiken als 'nachtcrème', en ik ben zeer te spreken over deze crème!

De My Skin 'intensively caring cream' van Essence heeft mij verbaasd, deze crème is echt goed voor mijn huid. Ook krijg ik er geen puistjes van, ik smeer hem 's avonds op, maar ook af en toe 's ochtends, en door het 'mat' effect heb je niet het gevoel dat 'ie vettig is. Toch krijg ik er een zacht huidje van, en dat maakt me blij!

De crème is makkelijk uit te smeren en breng ik ook op mijn hals aan, het voelt gewoon fijn! Eigenlijk is het belangrijk om je hals ook goed te verzorgen, zodat je hals er later ook nog mooi & gezond uitziet (we worden toch geen oude vrouwtjes met van dat hangend vel?).
De crème ruikt lekker, niet speciaal maar wel echt naar een crème, een friszoete crème.

Toch ga ik op zoek naar een andere crème voor 's nachts, want ik denk dat het qua voeding niet optimaal is met deze crème. Maar verder is het een heerlijke crème die ik meiden met een droge tot normale huid heel erg aanraadt! Zeker als je geen geld over hebt voor een duurdere crème.

Gebruik jij nachtcrème, of gewoon je dagcrème ook 's avonds?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke