12 juli, 2012

Lipstick swatch: ELF sociable

Een tijdje geleden heb ik een keer een aantal lipsticks van ELF besteld, deze kleuren zijn echt heel mooi en de geuren van de lipsticks zijn heerlijk, maar ik kan ze niet beschrijven. Iets met snoepjes en zoet, maar ook een fruitig luchtje erdoorheen. 



De grove glitters zie je hier goed terug.
Ik wou een felle kleur, en jammer genoeg kan mijn kleine camera de kleur niet overbrengen zoals 'ie is: Felroze, beetje donker met zilveren glitters. Ik vind het wel een tegenvaller dat er glitters in zitten, liever zag ik hem zonder, gewoon cream finish. Ook brengt de lipstick niet 'lekker' aan vanwege de glitters.

Zo'n goede dekking voor €1!

Ook is het zonde dat de letters ELF al van de huls afgesleten zijn, maarja voor €1 moet je geen hoge kwaliteit verwachten.
Toch vind ik deze kleur super leuk, hij is hartstikke fel & met wat lipbalm is hij ook fijn te dragen.

De andere lipsticks van ELF zijn ook top, ik heb er nog 2 en die zijn wel met cream finish, ze zijn lekker zacht voor mijn lippen en de pigmentatie is super!
Met de lipsticks van ELF essentials-lijn moet je goed opletten dat je hem niet per ongeluk breekt: dit heb ik bij eentje gehad, en het is zo'n zonde! Gelukkig kan je ze nog wel gewoon gebruiken!


Draag jij felroze lipstick, of ben je meer van de nude tinten?

1 opmerking:

  1. inderdaad jammer van die glitter... zelf draag ik het eigenlijk allebei wel, net waar ik zin in heb!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke