08 juli, 2012

Today's Tip:

Wil jij je ook graag beschermen tegen de zon, zodat je later nog steeds een gezonde, mooie huid hebt? Dan moet je veel smeren met zonnebrandcrème, om te zorgen dat je niet verbrand. Als je een lichte huid hebt moet je sowieso veel beter oppassen met de zon dan getinte huidjes, maar in principe is het zo: iedereen moet zonnebrand smeren als hij of zij in de zon gaat. 

Zelf houd ik er niet zo van; insmeren. Vooral op mijn gezicht: de crèmes zijn vettig en daardoor krijg ik eerder puistjes, daar heb ik zo'n hekel aan! Maar wat moet dat moet, dus als ik de zon op ga zoeken in Italië zorg ik dat ik een flinke fles/tube zonnebrandcrème bij me heb.
Want ik doe niks liever dan in de zon liggen op vakantie, hihi! En natuurlijk wil ik mijn huid wel graag goed 'onderhouden', dus smeren we erop los.

Daar wil ik wel zonnen hoor!
Toch zijn die zonnebrandcrèmes wel duur, die mensen maken er gewoon misbruik van! Waarom is het nodig om €15 te betalen voor een zonnebrandcrème? Ik bedoel, die producten zijn niet leuk of mooi, het is alleen nodig! Ik kwam weer bij dé budgetwinkel; Action: Hier hebben ze voor €4 tot €6 zonnebrandcrèmes. Het zijn geen SPF50's, maar wel SPF30 en SPF 40; goed genoeg voor mijn huid. 
Er zijn zoveel merken om je te beschermen tegen de zon!
Dus als jij geen behoefte hebt aan speciale zonnebrandcrèmes, ga eens langs de action en sla daar wat flessen in zodat je genoeg kan smeren deze zomer. Onthoud: een oudere zonnebrandcrème zijn SPF gaat omlaag, dus gooi die goedkope fles weg als de herfst er weer aan komt, en koop volgende zomer maar een nieuwe; het beste voor je huid!




Niet vergeten hè <3



2 opmerkingen:

  1. Probeer voor je gezicht eens de fluid van Biodermal :) Dit is echt de enige gezichtszonnebrand die op mijn vette huid onmiddelijk matte opdroogd. Als het goed is is de fluid er in factor 10, 20, 30. Er is ook een factor 50, maar als ik het goed heb is dat een gewone creme.

    Groetjes, Deborah :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen! SPF 50 is wel heel hoog, dat heeft mijn huid niet nodig ;P

      Liefs!

      Verwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke