07 juli, 2012

Een tegenvallertje..

Ik had gehoopt vandaag een paar leuke beauty reviews te schrijven, over de mooie ELF make upjes! Maar dat is niet doorgegaan, aangezien ik het pakketje nog niet heb ontvangen.. Ik heb er de hele middag op zitten hopen, maar tevergeefs.

Zo eentje had ik nog niet, hihi

Ik verwachtte dat het pakketje vandaag aan zou komen, aangezien er in mijn email stond 'binnen 48 uur' Dus 2 dagen neem ik aan. De vorige keren toen ik bestelde (2 keer) klopte dit wel, waarschijnlijk heeft het iets te maken met bezorgen op zaterdag of zo?
Aubergine

Driftwood
Moondust
Sage
Ik kijk nog steeds erg uit naar het pakketje, maandag zal het er vast zijn! Zijn jullie benieuwd naar foto's? Laat me weten welk product jij van mijn bestelling interessant vindt, dan kan ik kijken of ik er een mooi/leuk review over kan schrijven! :D

Liefs,
een afwachtend, enthousiast meisje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke