06 juli, 2012

FOTD: Triple MAC

Vandaag een rustige, simpele look; ik moet namelijk werken. Als ik ga werken wil ik niet teveel make up ophebben, aangezien het er dan sneller 'afglijdt' en ik wil niet rondlopen met uitgeveegde oogschaduw of iets in die richting! Bij deze: 'Triple MAC'




Voor de lippen, ogen en blush heb ik MAC gebruikt, vandaar 'triple MAC'

Vergeten de mascara erbij te leggen! NYC Big Bold
Roze lipgloss met glitters; MAC Steppin' Out

Paintpot in Cash Flow, Sheertone Blush in Gingerly
en Wenkbrauwpoeder van DA in 113
Ik heb geen oogschaduw of oogpotlood gebruikt, alleen een lijntje gezet met de Paintpot. Dit is niet opvallend maar wel een subtiele shimmer, mooi! De blush en paintpot zijn al erg leeg, omdat ik ze heel graag gebruik, hihi. Ik ben bang dat ik die oogschaduw niet meer kan vinden (al oud!), dus als deze op is moet ik een ander wenkbrauwpoeder gaan zoeken.
De GlissKur heb ik gebruikt om mijn haar wat meer glans te geven, en dat lukt wel met dit serum!

Vind jij het jammer als je de pan van een product raakt, of ben je juist trots?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke